miercuri, 3 iunie 2015

Petrecere Nonconformista

Unul dintre cei mai buni prieteni, mai exact un prieten din copilarie a decis ca este momentul sa-si puna pirostriile. Urmeaza ca peste mai putin de o jumatate de an, sa se aseze la casa lui, cica.  Pentru ca perioada asta de asa zisa libertate, trebuie sa fie exploatata la maxim de fiecare in felul lui, m-am gandit ca la putin timp inainte de evenimentul cu pricina sa-i organizam o petrecere a burlacilor. Mereu mi-am dorit sa am si eu asa ceva, dar pana vine si randul meu, am zis sa ma bucur alaturi de el. .
 Am vrut sa fie ceva mai special, nu o simpla noapte in club alaturi de baieti unde sa te faci praf si sa nu tii minte nimic din asta. Vrem sa ii organizam o petrecere la salonul de masaj erotic confidential, fiindca vreau sa aiba parte de ceva mai nonconformist. Pentru ca nu a ajuns inca la las vegas si isi doreste forate tare, totul o sa arate cat de poate de mult se poate cu un club de striptease de acolo. Pentru asta o sa ne ajute una dintre fete, care lucrase o perioada intr-un club de noapte chiar acolo.
Toata lumea crede ca este o idee excelenta, inclusiv viitoarea nevasta, care a fost si ea destul de zapacita la viata ei si stie la ce sa se astepte. In plus, din care stiu cred ca au fost la un moment dat si impreuna la un salon de genul. Persoanele care lucreaza acolo au fost extrem de cooperante, ne-au lasat sa inchiriem locatia pentru aproape intreaga noapte, la un pret destul de acceptabil. Dar nu ne-am uitat prea mult la bani, o data in viata se insoara cel mai bun prieten. Sunt sigur ca o sa fie o experienta pe cinste, pe care in mod cert nu o va uita foarte usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu